Betaling lukt niet

Tegenwoordig ondersteunen de meeste banken ook Payconiq, dus meestal kan je met je ‘gewone’ bankapp ook de QR-code van Payconiq op onze site gebruiken.

Indien dit toch niet lukt, kan je het volgend doen:

  • Leg alles in je winkelmandje en kies voor afrekenen.
  • Vervolg alle stappen tot je de QR van Payconiq ziet, dan mag je dit afsluiten.
  • Op dat moment komt de bestelling bij ons binnen als ‘geannuleerd’, dus nog niet in orde.
  • Stort het bedrag zelf via overschrijving over naar BE18 4527 0306 1165.
  • Stuur een printscreen of foto van je betaling door naar info@chirobilzen.be.
  • Dan kunnen wij je geannuleerde bestelling handmatig op betaald zetten.
  • Op die manier staat je bestelling of inschrijving juist in ons systeem en kan dit verwerkt worden.

Neem gerust contact met ons op indien deze werkwijze niet lukt, dan kijken we samen naar een oplossing.